Prekių ženklai Yra 1413 prekių ženklai

puslapyje
Rodoma 721 - 756 iš 1413 dalykų
  • KMS

    KMS siekia daryti nuolatinį teigiamą poveikį savo bendruomenei ir aplinkai, kurioje jie gyvena, kurdami aukščiausios kokybės plaukų priežiūros ir formavimo produktus, padedančius žmonėms kiekvieną dieną išreikšti savo individualumą.

  • Kneipp

    Pastoriaus Sebastiano Kneippo gyvenimo istorija glaudžiai susijusi su jo gyvenimo darbu. Galbūt jo raštai apie sveiką gyvenimą, holistinė 5 ramsčių filosofija niekada nebūtų atsiradę, jei Sebastianas nebūtų sunkiai susirgęs tuberkulioze. Liga tuo metu dažnai būdavo mirtina. Tačiau ši liga privertė jį susidoroti su įvairiais gydymo metodais. Kai jam pavyko išgydyti ligą šaltu Dunojaus vandeniu, jo tyrinėjimo dvasia užsidegė.

    Per savo gyvenimą Kneipas išplėtė savo žinias apie gydomąjį vandens ir vaistinių augalų poveikį iki sistemingo mokymo, pagrįsto jo paties atradimais ir tiriamaisiais darbais. Tokiu būdu pastorius ir natūropatas sukūrė holistinę gyvenimo sampratą, kuri į žmogų, jo įpročius ir natūralią aplinką žiūri kaip į neatskiriamą, subalansuotą vienetą. 

    Savo gaminius Kneipp parduoda 18-oje pasaulio šalių per partnerių pardavimo bendroves ir savo dukterines įmones. Sėkminga esamų rinkų plėtra yra tokia pat svarbi, kaip ir naujų rinkų, pavyzdžiui, Rytų Europos, paieška.

    Kneipp vonios ir kūno priežiūros priemonių asortimentas yra labai populiarus tarptautiniu mastu. Prekės ženklas labai didžiuojasis galėdamas nešti Kneipp palikimą toliau į pasaulį: Kneipp gaminiai gaminami iš aukštos kokybės ingredientų ir tik Vokietijoje.

  • Koloidní stříbro

    0 prekės

  • Korloff

    KORLOFF – tai 1978 metais Daniel Paillasseur įkurti paryžietiški juvelyrikos namai. KORLOFF pavadinimas simbolizuoja legendinį ir neįtikėtinai žavingą deimantą.

  • Korres

    Korres – tai 1996 metais Graikijoje įkurta kompanija, augaliniais komponentais papildytomis veido ir kūno odos priežiūros priemonėmis jau kelis dešimtmečius džiuginanti tuos, kurie vertina natūralumą ir rūpinasi tuo, ką naudoja kasdienių grožio ritualų metu. Korres asortimentas – tai įvairūs veido, plaukų ir kūno odos priežiūrai skirti gaminiai, papildyti natūraliais ingredientais. Tai – ne tik aukščiausios kokybės vanduo, bet ir įvairios vaistažolės, ekstraktai, išgauti iš vietinių Graikijos augalų, ir kiti natūralūs komponentai. Korres gaminiuose nėra mineralinių aliejų, silikonų, parabenų ir kitų kenksmingų bei sveikatai neigiamą poveikį darančių komponentų.

  • Kotex

    Kotex yra amerikietiškas higienos prekių ženklas, kurį sudaro Kotex higieniniai įklotai, tamponai ir higieninės kelnaitės. Kotex priklauso ir ją valdo Kimberly-Clark priklausanti plataus vartojimo prekių korporacija, veikianti daugiau nei 80 šalių. Šiuolaikiški ir komerciniai vienkartiniai įklotai atsirado XIX amžiaus pabaigoje Vokietijoje ir JAV. Nuo tada, kai prieš 100 metų buvo sukurta ši moteriškos priežiūros kategorija, moterys yra šių produktų kūrimo į kvėpėjos. Kotex mano, kad NIEKAS neturėtų trukdyti moters progresui, ypač ne mėnesinės ar neigiamas požiūris į mėnesines.

    Būtent šis įsitikinimas įkvėpė Kotex gaminius, drąsią reklamą, misiją pašalinti menstruacijų stigmas ir įsipareigojimas panaikinti menstruacijų produktų skurdą moterims.

    Kotex reklamose buvo vaizduojamos pasitikinčios moterys kelionėse į tolimas vietas, parodydamos, kad moterys gali ir toliau daryti tai, ko nori, kol prasideda mėnesinės.

  • Koto Parfums

    Koto Parfums – prancūzų kompanija, kuri specialiuojasi vaikams skirtų kvepalų gamyboje

  • Krizia

    Krizia mados namai atstovauja itališką madą ir itališką gyvenimo būdą.

    0 prekės

  • L'anza

    Daugiau nei 30 metų L'anza yra pažangiausių technologijų, kokių kada nors matė pramonė, pradininkė. Nuo plaukų priežiūros iki dažymo, L'anza naudoja pažangiausią sudedamųjų dalių technologiją, puikiai subalansuotą su laukiniais augalais ir stipriomis veikliosiomis medžiagomis, kad gydytų, stiprintų ir apsaugotų plaukus. Prekės ženklas užsitarnavo reputaciją kurdami išskirtinius produktus, pripažintus dėl jų neprilygstamo veikimo.

  • L'anza

    0 prekės

  • L'Artisan Parfumeur

    L'Artisan Parfumeur – visame pasaulyje žinomas prekinis ženklas, žavintis originalios ir kokybiškos parfumerijos gerbėjus nuo 1970-ųjų.

  • L'Occitane

    Nuo pat įkūrimo L‘OCCITANE puoselėjo tikrąsias vertybes: autentiškumą, pagarbą, pojūčius ir nuolatinį tobulėjimą. 
  • L'Oréal

    L'Oréal – didžiausia pasaulyje kosmetikos bendrovė, siūlanti itin platų dekoratyvinės kosmetikos, odos ir veido priežiūros priemonių asortimentą. Atkaklus darbas, inovatyvūs tyrimai, aukšti tikslai, patrauklios kainos i puikios kokybės suderinimas – ši formulė atvedė L'Oréal grožio priemones į rinkos Olimpo viršūnę.

  • L'Oréal Professionnel

    L'Oréal Professionnel – Paryžiaus kirpėjų meno namai – viso pasaulio kirpėjų partneris.

  • La Fede

    La Fede yra nišinė kvapų kolekciją iš Khadlaj prekės ženklo.

    Khadlaj kvepalai yra JAE įsikūrę kvepalų namai, šeimai priklausanti įstaiga nuo 1997 metų. Khadlaj yra skirta kurti ir kurti pagal užsakymą pagamintus rytietiškus ir vakarietiškus kvapus. Khadlaj Perfumes yra žinomi dėl savo išskirtinių ir gerai sukurtų namų atmosferos kvapų.

  • La Martina

    Tai Argentikos laisvalaiko ir sporto drabužių įmonė, kurią įsteigė Lando Simonetti. 

  • La Mer

    La Mer prekės ženklo kelionė prasidėjo prieš pusę amžiaus, kai daktaras Maxas Huberis nudegė laboratorijoje avarijos metu per vieną iš savo eksperimentų. Kadangi nei medicina, nei mokslas jam negalėjo padėti panaikinti veido randų, jis nusprendė rasti būdą, kaip juos panaikinti ir suteikti odai antrą jaunystę.

    Aviacijos ir kosmoso fizikas dieną, žvaigždžių stebėtojas ir svajotojas naktį, jis tikėjosi atskleisti legendines gydomąsias jūros galias, kurios jam buvo tokios brangios. 6000 eksperimentų ir 12 metų ieškojimų atvedė prie viso gyvenimo epifanijos – fermentacijos proceso, kurio metu sukūrė maistinių medžiagų turtingą Miracle Broth™ – stebuklingą La Mer ingredientą, leidžiantį pakeisti savo odą. Jis tikėjo, kad šis ląsteles atnaujinantis eliksyras, esantis La Mer kremo širdyje, pagaliau pakeis jo odos išvaizdą. Šis komponentas, šiandien naudojamas kiekviename La Mer gaminyje, gali iš tikrųjų pakeisti veido spalvą, todėl oda tampa švelnesnė, stangresnė ir akivaizdžiai jaunesnė. Savo mūzos garbei jis pavadino jį Crème de la Mer.

  • La Prairie

    „Kas būtų, jei siekis susigrąžinti laiką būtų susijęs ne tik su metų pridėjimu, bet ir su veido jaunatviškumo pridėjimu?“

    La Prairie yra gamintojas, įkurtas 1931 m., kuris sujungė prabangius ingredientus ir novatoriškas formules, kad sukurtų priemones, kurios suteiks veido odai nesenstančios jaunystės ir grožio. 

  • La Riche

    La Riche buvo įkurta UK, 1981 m. Bendrovės kūrėjai savo pirmąsias dažų skardines pardavė labai kukliam mados kambarėliui, esančiam Didžiosios Britanijos sostinės pakraštyje.

    Netrukus po pardavimo pradžios šio gamintojo produktai pradėjo populiarėti. Ją daugelis gerbėjų gyrė ir bandė eksperimentuoti su savo įvaizdžiais. Dažai patiko paprastiems žmonėms, įvairių subkultūrų atstovams ir šokiruojančioms pasaulio įžymybėms.Taip prasidėjo La Riche klestėjimas.

  • LA RIVE

    LA RIVE - vienas iš pirmaujančių kvepalų ir parfumuotų asmens higienos prekių gamintojų Europoje. Skiria didelį dėmesį kokybei ir dizainui.

  • label.m

    label.m - profesionalams skirtos plaukų priežiūros priemonės

  • Labello

    Šiandien kiekvienas savo rankinėje turi Labello lazdelę. Tačiau 1909 m. tai buvo naujovė ir, tiesą sakant, nemaža sensacija. Nors tais laikais buvo galima įsigyti lūpų priežiūros priemonių, jų naudojimas buvo gana sunkus procesas. Tai buvo arba lazdelės, suvyniotos į popierių, arba tepalai, kuriuos reikėjo tepti piršto galiuku.

    1909 m., praėjus dvejiems metams po to, kai daktaras Oscaras Troplowitzas sugalvojo puikią rūpestingo lūpų balzamo naujovę, Labello prekės ženklas buvo pristatytas Vokietijoje, Šveicarijoje ir Austrijoje-Vengrijoje.  Žodis "Labello" yra kilęs iš lotyniškų žodžių „labium“ (lūpos) ir „bellus“ (gražus), o tai yra būtent Labello tikslas – suteikti gražias lūpas!

    Kai Beiersdorf išleido Labello, tai visais atžvilgiais pakeitė rinką. Ji ne tik pasiūlė vartotojams visiškai novatorišką lūpų priežiūros formulę, bet ir buvo pateikta praktiškame, dar nematytame, slankiojančiame dėkle. Metalinė rankovė, dengianti lazdelę, kuri buvo pristatyta lūpų dažams spalvotos kosmetikos rinkoje tik po kelerių metų, padarė Labello perkamiausiu produktu.

  • Labor Pro

    Labor Pro vienkartinių daiktų asortimentas garantuoja pilną pasiūlą, galinčią padėti pagerinti jūsų veiklą, laikantis maksimalios higienos ir klientų bei specialistų saugumo. 

    Šiandien Labor Pro yra pagrindinis tiekėjas plaukų ir grožio sektoriaus profesionalams bei visiems tiems, kurie nusprendžia pasikliauti kruopščiai atrinktų ir labai griežtai kontroliuojamų medžiagų kokybe ir patikimumu.

  • Laboratorio Olfattivo

    Laboratorio Olfattivo istorija gimė 2009 metais iš Danielos Caon ir Roberto Drago meilės nišiniams kvepalams. Kiekvienas aromatas sukurtas neatsižvelgiant į trumpalaikes rinkos tendencijas. Kad kvepalai patektų į Laboratorio Olfattivo kolekciją, jie turi būti daugiau nei tiesiog nuostabiai kvepėti – jie turi papasakoti istoriją.

  • Lacoste

    Lacoste „Essencials“ kvepalai vyrams jau daugelį metų nesitraukia iš populiariųjų sąrašo, o moterys dievina visame pasaulyje žinomus 2003 metais sukurtus „Lacoste Pour Femme”.

  • Lactacyd

    Lactacyd prekės ženklo sumanytojai tikėjo, kad moterų sveikata reikalauja ypatingo dėmesio ir priežiūros. Turėdamas daugybę metų patirties Lactacyd prekės ženklas yra moteriškos higienos specialistas, savo žinias skyręs intymiajai priežiūrai.

    Lactacyd 1950 metais Prancūzijoje sukurė mokslininkai, norėję sukurti veiksmingą produktą, mažinantį dirginimą. Išbandydami geriausias sudedamąsias dalis, jie atrado daugybę pieno rūgščių. Pieno rūgštį natūraliai gamina pats moters kūnas, siekdamas apsaugoti intymiąją zoną. Tyrimų rezultatas buvo intymiosios higienos prausiklis, galėjęs moterims užtikrinti švelnumą ir užbaigęs jų paieškas moteriškos higienos atžvilgiu. Produkto veiksmingumas ir atsparumas įrodytas daugybe bandymų bei išbandytas milijonų moterų visame pasaulyje

    Lactacyd ištikrųjų supranta moterų poreikius intymiosios higienos atžvilgiu ir siūlo produktus kiekvienam gyvenimo etapui, pateikdami sprendimus kasdieniui gaivumo bei komforto poreikiui.

  • Lactona

    „Lactona“ siūlo platų burnos priežiūros produktų asortimentą, pavyzdžiui, dantų pastas, burnos skalavimo skysčius ir apnašas šalinančius produktus.

Rodoma 721 - 756 iš 1413 dalykų