Prekių ženklai Yra 1407 prekių ženklai

puslapyje
Rodoma 469 - 504 iš 1407 dalykų
  • Farm Company

    Mūsų keturkojai draugai atlieka pagrindinį vaidmenį mūsų gyvenime, todėl Farm Company prekės ženklo misija yra pagerinti gyvūno ir jo savininko sąveiką,  naudojant produktus, kurie skatina bendrininkavimą ir pagarbą aplinkai. 

    Farm Company derina itališką dizainą ir kokybę, kad pateiktų platų madingų aksesuarų ir priežiūros produktų šunims ir katėms asortimentą. Grožio ir higienos prekės, antkakliai, pavadėliai, drabužiai, užkandžiai, žaislai, lovos, šėrimo dubenys ir daug daugiau. Stilius ir praktiškumas susijungia, kad būtų sukurtas naujas ir dinamiškas požiūris į naminių gyvūnėlių reikmenų pramonę.

  • Farmacia SS. Annunziata

    Farmacia SS. Annunziata – yra vienas iš seniausių Italijos vaistinių, kuri egzistuoja jau nuo Benediktų vienuolyno laikų XV a. Nu to laiko Farmacia Santissima Annunziata visada laikosi specialios tradicijos gaminti galeninius higienos ir odos grožio produktus. 

    0 prekės

  • FarmStay

    FarmStay yra Korėjos grožio prekės ženklas, siūlantis naujoviškas odos priežiūros ir makiažo priemones. Kiekviename gaminyje yra veikliųjų ingredientų, gautų iš natūralių ir ekologiškų šaltinių, kad kiekvienas kremas, prausiklis ir esencija būtų naudingi jūsų odai. Patirkite gamtos kelią į sveikesnę ir gražesnę veido spalvą su FarmStay!

  • Fcuk

    Vienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK“. 

  • Felce Azzura

    0 prekės

  • Fendi

    Italų mados namų ištakos - 1918 metai kuomet Adele Casagrande. Įkūrė kailių ir odos dirbtuves Romoje. Vėliau Adele ištekėjo už Edoardo Fendi ir tapo ponia Fendi. Iš to ir kilo prabangos prekes gaminančios kompanijos pavadinimas. 

  • Fenjal

    Jau daugiau nei pusę amžiaus Fenjal yra įperkamos moteriškos kūno priežiūros su vertingais aliejais ir kvapais simbolis. Fenjal produktai dabar yra parduodami daugiau nei 30-yje šalių. Asortimentą sudaro vonios aliejai, dušo kremai, kūno losjonai, kūno pieneliai, dezodorantai, muilai ir kvepalai kiekvienam odos tipui. 

    Fenjal prekės ženklas garsėja puikia kokybe, nepakartojamu aromatu ir atspindi išskirtinę gamintojų kompetenciją.

  • Ferrari

    Nuo 1999-ųjų išleista daugiau nei dvi dešimtys Ferrari kvepalų vyrams, iš kurių du yra unisex tipo, skirti tiek vyrams tiek ir moterims.

  • Fila

    Kompanijos tikslas - nuolat kurti išskirtinę madą, kuri užtikrina ne tik našumą, bet ir dizainą bei lankstumą. FILA tapo kultiniu mados, sporto ir popkultūros prekės ženklu. Tai ikoniškas prekės ženklas, peržengiantis ribas pradedant sportu ir baigiant gyvenimo būdu ir madomis. Kvapų kolekcijos įkvėpimas ir sportinė mada išlaiko šio prekės ženklo paveldą.

  • Filip Vaněk

    Emocijos, prisiminimai, išgyvenimai ir asmenybės, peržengusios pirmaujančio čekų stilisto Filip Vaněk kelią, atsispindi unikalių kvepalų gelmėse.

    „Man patinka, kai gali užsiimti visais pojūčiais, džiaugtis gražiais dalykais. Juk apie tai ir yra gyvenimas. Mėgaukis mažais dalykais“ – sako Filip Vaněk.

  • Flavia

    Sterling Parfums yra regioninis įvairių prekių ženklų kvapų gamybos ir platinimo ženklas, orientuotas į pasaulinės auditorijos gyvenimo būdą. Nuo pat įkūrimo 1998 m., Sterling Parfums sukūrė pavydėtiną reputaciją kaip viena didžiausių ir pirmaujančių kvepalų kompanijų Viduriniuose Rytuose, turinti produktus daugiau nei 95 pasaulio šalyse.

    Sterling Parfums, plečiantis gamybai, atidarė atskiras kvepalų linijas (prekinius ženklus), o Flavia yra viena iš tokių ženklų.

  • Flor de Mayo

    Flor De Mayo yra kosmetikos gaminius siūlanti įmonė. Ji siūlo gelius, šampūnus, kvepalus, veido kaukes, rankų kremus ir kt.

    Flor De Mayo yra naujas būdas suprasti ir mėgautis kosmetika, kuri neapsiriboja tik oda. Tai reiškia, kad reikia mylėti save tokius, kokie esame, gyventi su tvirtu požiūriu ir įgalinimu būti tvirtam, nes kiekvienas esame unikalūs ir ypatingi. Moterų vadovaujamas prekės ženklas Flor De Mayo skirtas nuotykių trokštančioms, drąsioms ir protingoms moterims – tokioms kaip jūs! Įmonei patinka žinoti tendencijas ir tyrinėti dabartinę panoramą, kad visada žinotų, koks bus kitas jų nuotykis!

  • Fluff

    FLUFF“ yra jaunas, tačiau dinamiškai besivystantis prekės ženklas su natūralia ir veganiška kosmetika. Ją kuria moterys - moterys, kurioms būdinga skirtinga asmenybė. Naudodamosi  kosmetika, kūrėjos nori pabrėžti, kad kiekviena moteris yra unikali, svarbi ir graži. Prekės ženklo asortimente yra nemažai produktų veido ir kūno priežiūrai - kūno kremai, jogurtai, vonios ir dušo priemonės. 

    Niekas nesupras moters geriau nei kita moteris - prekės ženklą kuria damos. Jie žino skirtingus poreikius ir turi skirtingus charakterius, tačiau jie sudaro unikalią komandą, kuri puikiai supranta skirtingus lūkesčius ir poreikius. Jų gaminama kosmetika „Fluff Superfood“ yra atsakymas į juos visus - produktai prieinami kiekvienai moteriai. Jie turi gerų ingredientų, puikių kvapiklių ir prieinamą kainą.

    „Fluff Superfood“ komandą sudaro moterys, atviros pasauliui, nebijančios iššūkių - rezultatas yra nestandartiniai sprendimai ir įvairus pasiūlymas. Fluff kosmetika yra nepaprasta naujovė grožio srityje.

    Fluff kūno kremai.  Kūno kremas yra lengvos, tačiau kreminės, sodrios tekstūros. Jie kvepia puikiai ir intensyviai vaisiais. Kvapas pastebimas ne tik tepant kūną - natūralus aromatas išlieka ilgai. Sudėtyje, be kita ko, yra glicerinas, kokosų aliejus ir makadamijos riešutų aliejus, kurie maitina ir drėkina odą. 

    Kremas taip pat gali veikti kaip anticeliulitinė priemonė - kaip ir visi tokie produktai, jis gali papildyti dietą ir mankštas. Šie kremai efektyviai drėkina ir maitina odą, mažina dirginimą, daro odą elastingą, taip pat malonią ir švelnią liesti. Reguliarus naudojimas padarys kūną tvirtą, o oda atgaus gerą būklę ir sveiką išvaizdą.

    Dėl veganiškos kosmetikos mados „Fluff Superfood“ prekės ženklas patinka daugeliui moterų, kurios renkasi natūralius produktus. Jaunas ir dinamiškai besivystantis prekės ženklas, kurį sukūrė moterys ir kuris skirtas moterims, siūlo platų produktų asortimentą. Kiekviena moteris prekės ženklo asortimente ras ką nors sau, nes kiekviena iš jų yra svarbi ir unikali, nors ir skirtinga.

    „Fluff Superfood“ siūlo produktus veido ir kūno priežiūrai - kūno kremai, vonios ir dušo priemonės, jogurtai ir šveitikliai. Makiažo valymo losjonas naudojamas ryto priežiūrai, jis net pašalina vandeniui atsparų makiažą, riebalų perteklių ir nešvarumus. Kūno losjonas su bananais ir migdolais turi drėkinamųjų savybių, taip pat turi saldų vaisių aromatą, kuris ilgai išlieka ant kūno.

    „Fluff Superfood“ asortimente taip pat yra veido priežiūros priedų - veido masažo volelis, kuris pagamintas iš natūralaus akmens. Jis sumažina paburkimą ir patinimus ar tamsius ratilus po akimis, švelniai stimuliuoja kraujotaką ir šildo odą. Kartu su jūsų mėgstamu aliejumi ar kita kosmetika tai pagreitins jo veikimą.

  • Foreo

    Rūpinimasis savimi yra paprastas, lengvas ir malonus – tokia yra Foreo misija. Prekės ženklo produktai yra veiksmingi ir kliniškai išbandyti, duodantys realius rezultatus. Foreo padeda vartotojams pasiekti visą grožio potencialą per rekordiškai trumpą laiką ir įgalina dirbti savo gerovės labui ilgus metus.

  • Fox Professional

    Fox Professional yra viena prestižiškiausių ir labiausiai vertinamų Lenkijos kompanijų, kurios specializacija - kirpyklų įranga ir aksesuarai. Nuo 2002 m. įmonė yra kiekvieno profesionalaus stilisto sąjungininkė. Aukščiausia kokybė, tobulumas ir rūpestis. Atidumas kiekvienai detalei yra tik vienas šio prekės ženklo produktų privalumų. Aistra ir nuolatinė naujų sprendimų ir produktų paieška prisideda prie sėkmės kirpyklų rinkoje.

  • Frais Monde

    Frais Monde – kompanija, gaminanti natūralių produktų liniją visai šeimai. Gaminių ingredientai yra iš natūralių augalų ekstraktų, eterinių aliejų, mineralinių medžiagų ir gydomųjų Italijos Repola terminių vandenų šaltinių.

  • Francesca Bianchi

    Francesca Bianchi kvepalų kūrimas yra intelektualus procesas, gimęs iš noro išreikšti sąvokas, suvokti idėjas ir sukelti proto būsenas. Tikslas yra sukelti emocijas ir jausmus, kilusius iš asmeninės žmonių prisiminimų ir patirties saugyklos.

    Meninė vizija – tai yra idėja, kuri įkyriai dominuoja kūrėjo galvoje kartu su ingredientų išmanymu ir jų derinimo menu, kurie yra labai svarbūs, kad kvepalai atgytų. Kūrimo veiksmas yra mąstymo procesas, gilinantis į jausmus, siekiant atskleisti jų mechanizmą, o vėliau įsivaizduoti architektūrą, galinčią juos sužadinti individuose per unikalią kvapiųjų medžiagų pusiausvyrą.

  • Francesca dell'Oro

    Francesca dell'Oro- tai gan jaunas kvepalų prekinis ženklas. 2011 metais Italijoje įsteigtas kvepalų autorės Francescos Dell’Oro. 2015 metais išleido tris naujus kvepalus, kurie yra lyg jos vizitinė kortelė pasaulyje. 

  • Francesco Smalto

    Francesco Smalto yra mados prekės ženklas, įkurtas Paryžiuje ir skirtas moderniems bei stilingiems vyrams. Jis sujungia meistro siuvėjo žinias ir paryžietišką vyriško žavesio viziją, persmelktą įžūlumo ir kūrybinės laisvės. 

    Šiandien Smalto yra tradicija, iš naujo išrasta miesto modernumo tarnyboje. 

  • Franck Boclet

    Franck Boclet – žymus prancūzų dizaineris, kuriantis drąsiai, impulsyviai ir su didžiule aistra. Taip gimsta išskirtiniai, provokuojantys, laikui ir mados tendencijoms nepavaldūs kvepalai, kurių tikslas – panaikinti į rėmus spraudžiančias etiketes ir pabrėžti, kad tikrasis stilius yra laisvė pabėgti nuo visų stilių. Nišiniai Franck Boclet kvepalai stebina savo jausmingumu, gurmaniškomis bei pikantiškomis natomis, kurios atspindi skirtingas žmonių emocijas, nuotaikas ir charakterį, todėl yra skirti stiprioms, savo išskirtinumą norinčioms pabrėžti asmenybėms. 

  • Franck Olivier

    Kompanijos kuriami drabužiai, aksesuarai ir parfumerija spinduliuoja dinamiška elegancija, prabanga ir išskirtine kokybe.

  • Fred Hayman

    Fred Hayman yra žinomas kaip „ponas Beverli Hilsas“ ir atliko svarbų vaidmenį kuriant prabangią apsipirkimo vietą, dabar esančią Rodeo Drive.

    Fred Hayman užaugo Niujorke, vėliau augo Ciuriche ir Paryžiuje. Iš pradžių pagal amatą buvęs viešbučių savininkas, Haymanas persikėlė į Kaliforniją ir atidarė prabangų ir eklektišką butiką. Jo tikslas buvo įtraukti Beverli Hilsą ir konkrečiai Rodeo Drive į žemėlapį kaip pasaulinės klasės prabangių parduotuvių ir gyvenimo būdo paskirties vietą. „Giorgio Beverly Hills“ parduotuvė, įsikūrusi Rodeo Drive ir Dayton kelio kampe, siūlė platų dizainerių kurtų drabužių pasirinkimą. Daugelis gamintų rūbų buvo išskirtiniai ir gaminti būtent šiam butikui. Parduotuvė buvo žinoma dėl savo klubinės atmosferos ir neįprasto dekoro, joje taip pat buvo skaitykla, biliardo kambarys ir pilnas ąžuolinis baras. Įžymybės ir turtingi Kalifornijos gyventojai apsipirkinėjo ir ilsėjosi madingoje vietoje, kurios įėjimas buvo uždengtas išskirtine geltonai baltai dryžuota markize.

    Kvepalus „Giorgio Beverly Hills“ Fredas Haymanas ir tuometinė žmona Gale Hayman pristatė 1981 m. su fanfaromis, kurios paprastai skiriamos dideliems kvepalų namų pristatymams, o nepriklausomam butiko prekės ženklui dar niekada to nebuvo.

    Galite mylėti ar galite nekęskite, bet devintajame dešimtmetyje šis aromatas sužavėjo publikos vaizduotę ir puikiai tiko tos epochos spalvingoms ir nepaprastoms madoms ir damoms.

    1987 m. „Giorgio Beverly Hills“ kvepalai buvo parduoti „Avon“ už stulbinančius 165 milijonus dolerių, o parduotuvė vėliau pakeitė pavadinimą į Fred Hayman Beverly Hills.

  • Frederic Malle

    Frederic Malle nišinių kvepalų namų Edition de Parfums įkurėjas ir vadovas. 

Rodoma 469 - 504 iš 1407 dalykų