Ermila – ilgamete patirtimi ir išskirtine gaminių kokybe pasižyminti Vokietijos kompanija. Nuo pat 1957 metų, kai įmonė pradėjo savo kelią link pasaulinio pripažinimo, iki pat šių dienų elektriniai plaukų formavimo prietaisai, jų priedai ir visi kiti Ermila produktai kuriami tam, kad patenkintų bet kokius profesionalių kirpėjų bei stilistų poreikius.
Escada parfumerių kuriami kvepalai išsiskiria jaunatviškomis, nepretenzingomis aromatinėmis natomis. Dažniausiai pasirenkami gėlių, citrusinių vaisių motyvai. Escada kvepalai spinduliuoja subtilia elegancija ir romantika.
Geza Shoen – parfumerijos meistras. 2005-ieji tapo persilaužymo parfumerijos istorijoje metais. Tais metais Geze Shoen sukūrė prekės ženklą Escentric Molecules. Jau pirmieji naujo ženklo kvepalai suvirpino kokybiškos parfumerijos gerbėjų širdis.
Esprit kompanija bendraudama su taletingais parfumeriais sukūrė daugiau nei 40 aromatų vyrams ir moterims.
Essential Parfums buvo įkurta su maištinga dvasia ir misija atkurti aukštosios parfumerijos esmę. Prekės ženklas atsirado dėl paprasto požiūrio: kvepalų kūrėjams buvo suteikta laisva valia kurti be jokių suvaržymų ar apribojimų. Jie įkūrė šį prekės ženklą, siekdami pasidalyti tikra aistra kvapų menui, todėl jų prioritetas visada bus pats kvapas, o ne juos supančios detalės.
Estee Lauder prekinis ženklas atstovauja prabangias kūno, veido, plaukų priežiūros priemones ir dekoratyvinę kosmetiką, gaminamą iš aukščiausios kokybės medžiagų.
Nišiniai Estelle Ewen kvepalai – parfumerijos pasaulyje ganėtinai jaunas prekinis ženklas. Vis tik išskirtinius aromatus vyrams ir moterims pristatanti kompanija savo kūrinius skaičiuoja jau ne vienetais, o dešimtimis. Vieni kvapai – švelnūs ir gaivinantys, kiti – intensyvesni ir sužadinantys visus pojūčius, tačiau kiekvienas iš jų yra išskirtinis.
Dėl savo pažangių žinių apie ląstelių išteklius Institut Esthederm sukūrė unikalų požiūrį į jaunystę saugančią odos sveikatą ir grožį. Siekdama pateikti novatoriškiausius kosmetikos sprendimus odos senėjimui gydyti, Institut Esthederm savo tyrimus sutelkė į tokias pagrindines sritis kaip drėkinimas, odos stimuliacija, apsauga nuo saulės ir hiperpigmentacija. Prekės ženklo mokslininkai sukūrė patirtį ir metodikas kiekvienoje iš šių sričių, kad geriau suprastų sveikos odos fiziologiją ir jos prisitaikymo prie aplinkos mechanizmus.
Čekijos buitinės technikos gamintojas Eta turi ilgalaikę reputaciją Slovakijos rinkoje. Nuo įmonės įkūrimo 1943 m. iki šių dienų ji siekia pasiūlyti aukštos kokybės gaminius su patraukliu dizainu. Prekės ženklas siūlo išmaniuosius sprendimus kiekvienam namų ūkiui ir atitinka šiuolaikinių namų ūkio poreikius.
„Etat Libre d'Orange“ - tai kvapai, kurie savo aromatais, pavadinimais ir vaizdais švenčia seksualumą ir erotiką. Nuo gyvavimo pradžios kompanija sukūrė daugiau nei 40 unikalių kvapų vyrams ir moterims.
Sukurta keturiasdešimt šio dizainerio kvepalų vyrams ir moterims. Etienne Aigner aromatams būdingas aiškumas, tikrumas, aiškumas. Kiekvieno aromato kompozicijoje yra vienas dominuojantis ingredientas.
Etro aromatai tyrinėja spalvų sintaksę, pasakoja istoriją, pateikia magišką formulę. Jie unikalūs ir jiems atsispirti neįmanoma!
Eucerin yra vienas patikimiausių dermokosmetikos prekinių ženklų, patvirtintų dermatologų ir vaistininkų, norint išlaikyti sveiką ir gražią odą.
Eutopie – tai Prancūziškas, nišinis kvepalų prekės ženklas su prancūziškomis šaknimis, pritaikytas vietos ypatumams. Jis atskleidžia pasaulio grožį per įsimintinus kvapus. Eutopie – tai istorija apie klajoklių porą, keliaujančią po pasaulį, o kvepalai įkūnija aromatingus jų kelionių prisiminimus.
Eva Longoria – visame pasaulyje žinoma aktorė, milijonus moterų žavinti nepriekaištinga išvaizda ir puikiu stiliaus jausmu.
Tai Italijos mados prekės ženklas, įkurtas 1996 metais, Giancarlo Perna. Šis prkinis ženklas priklauso „IT Holding Group“.
Exuma - išskirtiniai ir įvairove pasižymintys kvepalai aromatų mylėtojams.
Exuviance yra angliškas veiksmažodis, reiškiantis nušveisti, nulupti, nusilupti, atskleisti arba transformuoti. Exuviance pakeičia odą, kad atskleistų naują jos sluoksnį, naują jaunystę, jaunatvišką išvaizdą ir jausmą!
Exuviance dermatologijoje naudoja geriausias, patikrintas, biologiškai aktyvias medžiagas, molekules ir naudingus ingredientus, kurie yra kuruojami ir kruopščiai atrinkti, atsižvelgiant į jų unikalų veiksmingumą kiekvienai odos būklei (pvz., riebiai, sausai, jautriai, pigmentinei) ir senėjimui (pavyzdžiui, tekstūra, elastingumas, raukšlės, dėmės).
F1 Parfums Prekės ženklas naudoja garsiųjų automobilių lenktynių paveldą ir principus, kad sukurtų unikalų kvepalų asortimentą, kuriame dera klasikinis požiūris į kvapų kūrimą, išlaikant pagrindines Formulės 1 vertybes.
F1 varomoji kompetencija – tikslumas ir pažangios technologijos. Ši legendinė dvasia įkvėpė novatorišką ir unikalią kelionę po kvapų pasaulį ir padeda papasakoti įspūdingą Formulės 1 istoriją.
Faconnable prekinis ženklas kuria ne tik rūbus, bet ir kvepalus. Visi jie išsiskiria savo prabanga ir rafinuotumu. Tai autentiškas gaivos dvelksmas kiekvienai progai!