Dėmesio: Paskutinė prekė atsargose!
Pristatymo terminas | 1-3 darbo dienos |
Kiekis | 30 ml., 50 ml., 75 ml. |
Lytis | Vyrams |
Koncentracija | EDT |
Pakuotė (-ės) | Standartinė pakuotė |
Produkto tipas | Kvepalai |
Kvapo tipas | Aromatiniai – Prieskonių |
Kūno sričiai | Visam kūnui |
Viršutinės natos | Greipfrutas, Mandarinas, Juodieji pipirai |
Vidurinės natos | Žaluma, Pakalnutė |
Žemutinės natos | Kvapioji tongapupė (tonka bean), Vanilė, Ambra, Mediena |
Absolute Man – naujasis Bruno Banani aromatas, sukurtas 2014-aisiais. Ryškus, energingas aromatas nenugalimam vyrui. Į rinką jis įvestas su šūkiu: „Kiti vyrai stengiasi, o Absolute Man vyras tiesiog mėgaujasi“.
Aromatas atsiveria mandarinų, greipfrutų ir juodųjų pipirų aromatu. Aromato širdis – pakalnutės ir žalumos akordai. Kompozicija galiausiai vainikuojama vanile, mediena ir ambra.
Kvepalų buteliuko dizainą įkvėpė energinio gėrimo pakuotės dizainas. Oranžinė spalva taip pat pasirinkta neatsitiktinai. Ji simbolizuoja aromato skleidžiamą energiją.
Kvepalų koncentracija:
EDC (Eau de cologne) - odekolonas
EDT (Eau de toilette) - tualetinis vanduo
EDP (Eau de parfum) - parfumuotas vanduo
PP (Pure parfum) - koncentruoti kvepalai
ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, BHT, CITRAL, COUMARIN, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 17200 (RED 33), CI 19140 (YELLOW 5), CI 60730 (EXT. VIOLET 2)
Keičiantis produkto dizainui, gali kisti produkto sudėtis.
Dėl galimų sudėties ir ingredientų pakitimų atsakingas gamintojas. Rekomenduojame produkto sudėtį tikrinti ant gaminio pakuotės.
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Londa Professional Extra-Rich Creme Permanent profesionalūs plaukų dažai 60 ml.
Pirkau dovanų. Nesitikėjau tokio greito pristatymo. Ir nustebino didelis pasirinkimas.
Nustebino labai greitas pristatymas.Preke ir aptarnavima vertinu 5.Sekmės.