Replay Kvepalai

puslapyje
Rodoma 1 - 36 iš 47 dalykų
Rodoma 1 - 36 iš 47 dalykų

„Replay“ yra vienas geidžiamiausių džinsinių prekių ženklų planetoje. Kūrėjai išplėtė savo gaminamų produktų sąrašą, įtraukdamas puikius kvapus, kuriuos dėvėsite kaip savo „antrąją odą“ ...

Italijos mados prekės ženklas „Replay“ buvo įkurtas 1981 m. Laikantis papročio, kad „džinsai yra daugiau nei vien tik drabužis“ - jie yra antra mūsų oda, prisitaikanti prie kūno ir tobulinanti jį, audinys ir forma keičiasi taip pat, kaip ir mes.

Claudio Buzioli ieškojo pavadinimo savo naujiems džinsinių ir laisvalaikio drabužių mados namams. Vieną dieną žiūrint futbolą per televizorių, jis pasirodė ekrane: „Replay“. Tikrai šiek tiek humoro - bet šis vardas rezonavo giliau nei vien tik sportinis kontekstas. Claudio manė, kad tai reiškia „… perkurti, atkurti, parengti iš naujo“ - kaip jis norėjo, kad jo dizainas nuolat tobulėtų kartu su dėvėtoju.

Galų gale, ideali džinsų pora - visada yra pagrindinis prekės ženklo kolekcijos elementas, kurio ieškodami jį daugelį metų nešiojame - „trunka ne tik sezoną“, - aiškina „Replay“ įkūrėjas. "Jie" atspindi tik tai, kas mes esame - nuslydo per kelias sekundes, formuojasi bėgant metams, kai audinys prisitaiko ir sustiprina kiekvieną kreivę ir sulenkimą "

„Štai kodėl džinsai amžinai taps klasika, tačiau jie vis tiek gali būti vertinami kaip maištingi“ - sako įkūrėjas. „Niekada nėra dviejų vienodų porų, kaip ir dviejų vienodų žmonių. Vis dėlto džinsuose nėra nieko aukštosios mados ar aukštos klasės. Jie demokratiški. Kai Replay 1989 m. Iš naujo išrado dvigubo žiedo džinsus, per dvejus metus buvo parduota daugiau nei du milijonai porų, o kolekcija išsiplėtė ir į aprangą vaikams.

 Grupės prekės ženklai apima REPLAY, REPLAY & SONS ir WE AREAY, kurdami, reklamuodami ir platindami laisvalaikio drabužius, aksesuarus ir avalynę vyrams, moterims ir vaikams.

Dabar galite rasti „Replay“ daugiau nei 50 šalių visame pasaulyje, užtikrindami jų, kaip vieno iš pirmaujančių pasaulyje džinsinių prekių ženklų, statusą. 2014 m. „Replay“ apibrėžė mažmeninės prekybos patirtį naujoje „Milan Replay“ pavyzdinėje parduotuvėje „Replay The Stage“, sukurtoje kaip filmų rinkinys - įvairūs kvapą gniaužiantys fonai, leidžiantys klientams „tapti savo fantastinio filmo personažais“. Tuo tarpu centrinė būstinė yra XX a. Pradžios amerikiečių pramoninio pastato, įsikūrusio kvapą gniaužiančių Asolo kalvų papėdėje, Trevizo mieste, Italijoje, atkartojantis seną ir modernią, praeitį ir ateitį, tradicijas ir technologijas, kopija.

Šiandien daug ir įvairių projektų, kuriuos „Replay“ vykdo, yra akiniai, aksesuarai ir „Replay Perfume“ linijos, šio originalaus papročio pratęsimai, turintys išskirtinę kokybę. 

Kvapai „Replay“ suteikė prekės ženklui nepamirštamą kultinį statusą: aromatiniai kvapai, kuriuos labai vertina grupės žmonės. Svarbiausi dalykai yra drąsiai viliojantis „Replay Signature Red Dragon“ - „drąsus, paslaptingas ir gundantis aromatas vyrams, norintiems būti pastebėtiems“ su aštriais kardamono akordais ir juodaisiais pipirais, išskleidžiančiais juodosios arbatos ir gėlių tonais ant vyriškos medienos ir sodrių pačiulių.

Moterys taip pat gali pridėti kvapą savo „Replay“ spintoje, naudodamos naują „Replay Signature Secret“ aromatą, įkvėptą slapto sodo, kuris yra „odė moteriškumui“, o sultingos citrusinių vaisių natos plyšta į baltų gėlių puokštę ir jaukią kašmyro medžio antklodę ir vanilės akordas, kuris tęsiasi visą naktį.

Kaip ir Replay džinsai, visi jų kvapai sukurti taip: „Tai yra daugiau nei aromatas, tikras jūsų odos parašas...“