Diptyque Kvepalai

puslapyje
Rodoma 1 - 36 iš 86 dalykų
Rodoma 1 - 36 iš 86 dalykų

Diptyque“ yra prancūziškų kvepalų namai, įkurti 1961 m., Kuriuos 2005 m. Įsigijo Londone įsikūręs privataus kapitalo fondas „Manzanita Capital“.

„Diptyque“ įkūrė 1961 m. Trys menininkai: Yvesas Coueslantas (scenografas), Desmondas Knoxas-Leetas (dailininkas) ir Christiane Gautrot (tekstilės dizaineris).
Paryžiuje, Boulevard St.Germain buvo atidarytas salonas „Diptyque“. Pirmiausia kūrėjai siūlė namų dekoravimo priemones ir interjero elementus bei gamino margintus audinius. Kvapus jie taip pat importavo iš Anglijos. Tačiau netrukus (1963 m.) Jie įtraukė kvapiąsias žvakes į savo produktų sąrašą, kuris tapo vienu pagrindinių jų pasiūlymų (ir vis dar yra).

1968 metais buvo išleistas pirmasis „Diptyque“ kvapas - „L`Eau“, kuris yra paremtas senais angliškais namų kvapų receptais. Šie trys draugai mėgsta keliauti, todėl daugumą „Diptyque“ kvapų įkvėpė jų kelionės.

Kūrėjo „Diptyque“ kvapų bazėje yra 69 kvepalai. Ankstyviausias leidimas buvo sukurtas 1968 m., O naujausias - nuo 2020 m. „Diptyque“ kvapai buvo gaminami bendradarbiaujant su parfumeriais Daniel Moliere, Serge Kalouguine, Olivier Pescheux, Fabrice Pellegrine, Olivia Giacobetti ir Desmond Knox-Leet.

Pavadinimas ant pakuočių parašytas tarsi senovės šventyklos struktūra. Priėjus arčiau, netvarkingi užrašai šiek tiek pakreipia tradicinį, pridedant kaprizingą prisilietimą. Logotipas yra Desmondo Knoxo-Leeto darbas. Jo aistra kaligrafijai rodo „India Ink“ potėpius. Jis rašo paprastai, bet tarsi suklupęs, netvarkingai rašydamas. Niekas nėra žavesnis už netobulumą, panašų į atsitiktinį raidžių pakreipimą.

Ovalinis logotipas yra giliai įsišaknijęs Diptyque istorijoje. Įkvėpimo gija tęsiasi nuo senovės Romos iki audinių dizaino, sukurto ankstyvomis diptyque nuotykių dienomis.

Vieną pirmųjų Diptyque audinių dizainą įkvėpė pailgas Pretorijos gvardijos skydas. Toli gražu ne kariai, steigėjai buvo tiesiog senovės kultūros gerbėjai ir skydą pavertė protinga vinjete. Ovalo širdyje jų herbas įgauna smilkytuvo formą, simbolizuodamas naują jų profesiją: parfumeriją.