Amouroud kvepalai

Rodoma 1 - 16 iš 16 dalykų
Rodoma 1 - 16 iš 16 dalykų

Ankstyvoje parfumerijos dirbtuvėje tikėta, kad vartotojas yra pasirengęs dekonstruoti kvapų verslą, atimdamas pompastiką ir formalumus, kurie buvo persmelkti nuo 1900-ųjų pradžios. Pirmasis mūsų proveržis buvo „Bloomingdales“ skaitiklis, kuris pakeitė idėją naudoti eterinius aliejus, pagrindinį jaunimo ir hipių kultūros pagrindą, perdarytą kaip prabangos gaminį, „miesto centras sutinka miesto centrą“ dvasią. Tai buvo pirmoji pramonėje pritaikyta kvapų koncepcija. Parfumerijos dirbtuvės leido klientui susikurti savo kvapą įvairiomis kvapų formomis. Pagrindinėje, paprastoje pakuotėje ši įprasto derinimo galimybė iš tikrųjų pirmą kartą suteikė vartotojui galios.

Parfumerijos dirbtuvių maišytuvai, pagaminti pagal individualų užsakymą, pastaruosius 45 metus buvo universalinėse parduotuvėse ir specializuotose parduotuvėse visose JAV ir daugelyje žymiausių ir tendencijas kuriančių pasaulio parduotuvių. Mūsų originalūs „Bloomingdales“ maišymo skaitikliai virto dar naujesnėmis interaktyviomis „Kvepalų pagal paskyrimą“ koncepcijomis, kurios buvo sukurtos „Harrods“, vėliau asmeninės parfumerijos, „Saks Fifth Avenue“ ir „Nordstrom“.

Kai į rinką bus pateikta nauja kvapų koncepcija, manoma, kad ją priims tie, kurie tikrai vertina vaizduojamąjį parfumerijos meną. Todėl Amouroud niekada nenustoja eksperimentuoti ir mokytis iš savo klientų visame pasaulyje. Tai yra jų paveldas. Jų DNR.