Aesop odos, plaukų ir kūno priežiūros priemonės

Rodoma 1 - 34 iš 34 dalykų
Rodoma 1 - 34 iš 34 dalykų

Aesop įkūrė kirpėjas Dennisas Paphitis, 1987 m. Armadale mieste, Melburne. Tai yra garsus kosmetikos prekės ženklas iš Australijos, kuris šiandien yra platinamas visame pasaulyje ir turi tūkstančius gerbėjų dėl progresyvaus požiūrio į dizainą ir aukštos jų gaminiuose naudojamų ingredientų kokybės.

Aesop siūlo odos, plaukų ir kūno priežiūros priemones, sukurtas skiriant kruopštų dėmesį detalėms, turint omenyje veiksmingumą ir jutimo malonumą. Aesop be gerai žinomų prabangių odos priežiūros priemonių asortimento taip pat siūlo muilus ir kvapus.

Prekės ženklo tikslas buvo sukurti aukščiausios kokybės odos, plaukų ir kūno priežiūros produktus. Aesop atlieka plačius tyrimus, kad gautų augalinės kilmės, laboratorijoje pagamintus ingredientus ir naudoja tik tuos, kurių saugumas ir veiksmingumas buvo įrodytas.

Nuo pat Aesop įkūrimo yra išlaikytas nepriklausomas požiūris į produktų tyrimus ir plėtrą. Kvalifikuotų chemijos mokslininkų komanda dirba centriniame biure pagal užsakymą sukurtoje utilitarinėje laboratorijoje – konceptualizuoja produktų idėjas, tiria mišinius ir kuria prototipus. Aesop gauna ingredientus iš patikimiausių tiekėjų visame pasaulyje, tada šiuolaikines technologijas derinamos su seniai nusistovėjusia moksline praktika. Naujus produktus pristato tik reaguodami į tikrus klientų poreikius ir tik atlikę išsamius tyrimus.

Nuoširdus susidomėjimas protingu ir tvariu dizainu apima visus Aesop veiklos aspektus. Kaip ir kruopštus tyrimas yra neatsiejama kiekvieno produkto sudėtis, taip ir pakuotės yra kuriamos itin kruopščiai, kad jos veiktų lengvai ir būtų malonios akims.

Nuo pat įkūrimo Aesop tapo išskirtinio skonio vizitine kortele dėl savo puristinio, į dizainą orientuoto požiūrio į produktus, pakuotes ir butikus. Dabar Aesop kelionė švenčiama ir naujoje knygoje, įrištoje į liną. Tomas, tiesiog pavadintas Aesop, neabejotinai yra dizaino knyga ir įmonės istorija. Ir kaip Aesop produktai - tai vizualinis pasimėgavimas iki paskutinio lašo. Knygos puslapiuose gausu nuoširdžių istorijų, įmonės efemerų ir kai kurių svarbiausių įmonės parduotuvių vaizdų (nufotografuotų japonų fotografės Yutaka Yamamoto).

Aesop dabar yra pasaulinė grožio priežiūros "supervalstybė". Šis ikoninis Australijos odos priežiūros prekės ženklas didžiuojasi tuo, kad siūlo unikalią ir naujovišką mažmeninės prekybos patirtį kiekvienoje iš savo 200 pasaulinių parduotuvių, taip pasinerdami į vietos kultūrą, išsaugodami originalias savybes ir rodydami nuolatinį, nuoširdų susidomėjimą protingu ir tvariu dizainu.