Daugiau nei du dešimtmečius gimęs ženklas Perricone MD yra holistinė, trijų pakopų odos priežiūros ir sveikatingumo sistema. Ją sudaro dieta, pagrindiniai maisto papildai ir veiksmingi vietiniai odos priežiūros sprendimai, paremti galingais ingredientais, pažangiausiais tyrimais ir išsamiais klinikiniais bei vartotojų tyrimais.
Perricone MD tiki grožiu iš vidaus ir išorės. Tai, kuo maitiname savo kūną ir ką tepame ant odos, tiesiogiai veikia vienas kitą. Prekės ženklas laikosi holistinio požiūrio, siekdami skatinti sveiką odą ir kūną pasitelkdami šią trijų pakopų filosofiją.
Perris Monte Carlo yra kvepalų prekės ženklas, kurį 2011 metais įkūrė Gian Luca Perris, turintis didelę patirtį kvapų pramonėje. Prekės ženklo dėmesys skiriamas prabangių kvapų kūrimui, kuriuose pirmenybė teikiama kokybiškam meistriškumui, o ne paviršutiniškai estetikai.
Perris Monte Carlo skatina noras atgaivinti autentišką parfumerijos meną, o ši aistra akivaizdi kiekviename jų kuriamame kvape. Kiekvienas aromatas pagamintas iš geriausių ingredientų, kruopščiai atrinktų ir sumaišytų, kad būtų sukurta unikali ir įsimintina uoslės patirtis.
Prekės ženklas yra įsipareigojęs laikytis tvarumo ir etikos tiekimo praktikos ir, kai tik įmanoma, naudoja perdirbamas pakavimo medžiagas. Perris Monte Carlo elegantiškas ir minimalistinis butelių dizainas atspindi prekės ženklo paprastumo ir kokybės filosofiją.
Perry Ellis buvo novatorius. Žmogus, kuris nebijojo eiti savo keliu. Nuo tos dienos jis pradėjo savo liniją. 1976 metais jis nežiūrėdamas į tai rimtai, sukūrė prasmingą madą, tikėdamas, kad drabužiai turi būti įdomūs.
Perspirex įmonė „Riemann A/S“ yra Danijos specializuotų odos priežiūros produktų gamintoja. Ją įkūrė Clausas Riemannas, turėjęs viziją sukurti produktus su „objektyviai identifikuojamu efektu“ – efektu, kurį žmonės gali patirti patys. Kitaip tariant: produktai, kurie veikia. Šis paprastas, bet sudėtingas siekis tebėra įmonės vizija ir šiandien.
Daugiau nei 30 metų Perspirex padėjo milijonams žmonių visame pasaulyje, turintiems specialių prakaito kontrolės poreikių. Clausas Riemannas 1979 m. sukūrė Perspirex savo seseriai Bodil, kuri kentėjo nuo gausaus kojų prakaitavimo. Taip gimė vienas veiksmingiausių ir ilgalaikiškiausių antiperspirantų rinkoje.
Nuo tada Perspirex tapo prekės ženklu, parduodamu daugiau nei 30 rinkų visame pasaulyje ir turintis tvirtą poziciją Europoje.
Philips tikslas – gerinti žmonių sveikatą ir gerovę, pasitelkiant prasmingas naujoves. Prekės ženklas siekia iki 2030 m. pagerinti 2,5 milijardo gyvybių per metus, įskaitant 400 milijonų žmonių nepakankamai aptarnaujamose bendruomenėse.
Kaip technologijų įmonė, Philips – ir prekės ženklo licencijos turėtojai – diegia naujoves žmonėms, vadovaudamiesi vienu nuosekliu įsitikinimu: visada yra būdas pagerinti gyvenimą.
Kompanija kuria parfumerija ne tik vyrams ir moterims, bet ir abiems lytims ir net vaikams! Kompanijos gaminama parfumerija siekia aukštesnio tikslo – ne ik gerai kvepėti, bet ir padėti gerai jaustis.
Oyster Cosmetics SpA kosmetiką plaukams gamina nuo 1983 m. Oyster Cosmetics grupė turi platų prekių ženklų asortimentą, atitinkantį tiek profesionalų, tiek vartotojų poreikius. Vienas iš jų yra Piega Viva.
Piega Viva yra itališkas ir gerai žinomas prekės ženklas odos ir plaukų priežiūros produktų srityje. Visi šio prekės ženklo produktai gaminami atliekant pažangius bandymus Italijos laboratorijose. Argano aliejus ir Ajurvedos aromatiniai ekstraktai yra pagrindiniai šių produktų komponentai. Kiti ingredientai, naudojami šių produktų sudėtyje, yra chna, galybės bakopa (taškuonė) ir sezamo aliejus.
Kompanijos parfumeriai sukūrė ne vieną dešimtį aromatų vyrams ir moterims. Vieni iš jų – avangardiniai, išskirtinį skonį turintiems Pierre Cardin gerbėjams, kiti – visai arti klasikos, patiksiantys visiems, kas dievina elegaciją ir klasikines aromatines natas.
Pino Silvestre – itališkas pavadinimas, reiškiantis „paprastoji pušis“. Tai ikoniški Italijos vyriškos parfumerijos namai, įkurti 1955 metais.
Pixi yra tarptautinis grožio prekės ženklas, žinomas dėl savo natūralių, odą mylinčių, jaunystę stiprinančių, įvairias užduotis atliekančių ir puoselėjančių produktų.
2008-aisiais Playboy išleido pirmuosius kvepalus, o dabar jų yra daugiau nei dvi dešimtys! Playboy kvepalai leidžia kiekvienam vyrui pasijusti tikru užkariautoju, o moteriai – seksualia pupyte.
Kiekvienas Pomellato kompanijos kvepalų buteliukas – lyg prabangus juvelyrikos dirbinys – išskirtinis, stebinantis nugludintomis formomis, originaliu stiklo reljefu.
Porche Design – prekės ženklas įkurtas 1972 metais, siūlantis platų produktų asortimentą: vyriški aksesuarai, laikrodžiai, akiniai nuo saulės, vyriški kvepalai, bagažas, sporto ir mados produktai, ir kt.
Prada kvepalai – daugiau nei tik suderintos aromatinės natos. Tai lyg meno kūrinys, kuris įkvepia, suteikia pasitikėjimo, dvelkia prabangiai, tačiau subtiliai. Prada kuria ne tik puikius aromatus, bet ir elegantiškus kvepalų buteliukus, kurie gali tapti puikiu aksesuaru.
PREMIERE NOTE kvepalai - tai yra įspūdingi kūriniai, kurie sujungia žinias, nuoširdumą ir emocijas, kartu įkvepia ir sujungia tradicijas bei modernumą.
Primavera – pavasario deivė – yra kokybės ženklas, simbolizuojantis grynus, natūralius produktus, sąžiningą prekybą su ekologiškais partneriais ir pagarbą žmonėms, bei planetai. Filosofija remiasi supratimu, kad holistinė sveikatos ir grožio perspektyva subalansuoja kūną, protą ir sielą, kad pagerina gerovę ir harmoniją.
Primavera apima viską – nuo puikių produktų kūrimo iš grynų, ekologiškų žaliavų ir atsidavusios atsakomybės už žmoniją ir gamtą iki sąžiningų santykių, kuriuos kuria su savo gamintojais, platintojais, klientais, darbuotojais ir visais žmonėmis, kurie dalijasi mūsų vizija.
Prince – JAV popmuzikos atlikėjas, dainų autorius, prodiuseris ir aktorius.
0 prekės
Proenza Schouler yra Niujorke įsikūręs moteriškų drabužių ir aksesuarų mados prekės ženklas, kurį 2002 m. įkūrė dizaineriai Jackas McColloughas ir Lazaro Hernandezas. Vaikinai taip pat gerai įsitvirtino prabangių aksesuarų panteone. Įmonę apibūdina meistriškumo ir dėmesio detalėms sintezė su rafinuotu lengvumu. Šiuolaikinio meno ir jaunimo kultūros įkvėpimas derinamas su siuvimu ir pagal užsakymą sukurtų audinių naudojimu.
Profumum Roma filosofija – susieti kvapą su déjà vu, emocija, prisiminimu, sukeliančiu pojūčius ir geros savijautos akimirkas, kurios dažnai patiriamos tik vieną kartą. Kalbama ne apie mados ar reklamos sekimą, o apie tai, kas yra kiekvieno žmogaus patirties dalis, siekiant iš naujo atrasti kiekvienam būdingą déjà vu malonumą, susiejant jį su pagrindine uosle. Tikri ekstraktai, kvapai (43% koncentruoti) puikiai išlieka ir leidžia nepaprastai evoliucionuoti uoslės natoms per kelias valandas.
Proraso prekės ženklo istorija prasidėjo 1908 metais Italijoje, kuomet ją įkūrė Ludovico Martelli ir jau tris kartas šis prekės ženklas diktuoja skutimosi tendencijas pasaulyje.
2002 metais pradėti gaminti Puma kvepalai. Nuo to laiko jų sukurta daugiau nei 30. Puma kvepalai vyrams ir moterims skirti ne tik sportui, bet ir kasdienai. eatitolstant nuo sportininkams reikalingos kvepalų teikiamos energijos ir gaivos, Puma savo kvepalus paįvairina romantiškomis gėlių ir jausmingomis vaisių natomis.
Pupa – Micys kompanija įkurta mados ir dizaino sostinėje – Milane 1974 metais.
Purederm - tai unikalios veido kaukės, sudarytos iš natūralių ingredientų, leidžiančių saugiai ir efektyviai atlikti SPA procedūras namuose be kosmetologų pagalbos.