APIE PREKES

Klausimas: Kodėl prekės pas Jus pigesnės negu realiose parduotuvėse ir kitose internetinėse parduotuvėse?
Atsakymas: Mes daug sutaupome dėl to, kad nereikia išlaikyti brangių patalpų prekybos vietose, taip pat nereikia darbuotojų, kurie dėlioja prekes ar dirba prie kasos su klientais.

Klausimas: Jūsų prekės parduodamos labai žemomis kainomis, ar jos tikrai originalios?
Atsakymas: Taip visos mūsų prekės originalios. Su savo tiekėjais dirbame jau ilgą laiką, labai retai juos keičiame, todėl nėra rizikos nusipirkti neoriginalių prekių.

Klausimas: Prie prekės parašyta "šiuo metu neturime", kaip sužinoti kada vėl bus galima užsisakyti?
Atsakymas: Na tokiu atveju geriausia yra užsipreumeruoti pranešimą prekės kortelėje, nurodant savo el. pašto adresą.

Klausimas: Nerandu reikalingos informacijos apie dominančią prekę, ką daryti?
Atsakymas: Tokiu atveju rekomenduojame užduoti klausimą prekės komentare, tada mūsų konsultantas pasisistengs Jums pagelbėti arba kiti registruoti mūsų klientai, kurie pirko prekę, pasidalins savo patirtimi.

APIE PRISTATYMĄ

Klausimas: Per kiek laiko prekė pristatoma jeigu užsakymą atliksiu šiandien?
Atsakymas: Jeigu užsakymas atliekamas darbo dieną iki 12.00, tuomet dažniausiai prekės (prie kurių parašyta, kad pristatome per 1-3 darbo dienas) išsiunčiamos tą pačią dieną ir per 1-2 darbo dienas yra pristatomos. Jeigu prekės negavote per 3 darbo dienas, tuomet rekomenduojame susisiekti su mumis,paprastai taip ilgai pristatymas nevyksta.

Klausimas: Jūs siūlote daug kvepalų, odos ir plaukų priežiūros priemonių įsigyti su pristatymo terminu 5-10 darbo dienų? Gal galima tiksliau sužinoti per kiek laiko būtų galima gauti prekę?

Atsakymas: Taip siūlome nemažai prekių įsigyti žymiai geresne kaina tiesiai iš tiekėjo sandėlio, todėl, kad mums nereikia pirkti ir sandėliuoti prekių, taip neįšaldydami įmonės sandėlio ir lėšų. Prekių pristatymas nurodytas 5-10 darbo dienų, nes prekių neužsakome kiekvieną dieną, paprastai iš tiekėjų užsakome prekes kartą ar kelis per savaitę. Apie 5 darbo dienas mums užtrunkta prekes atsisiųsti ir tuomet jas išsiunčiame Jums arba galite atsiimsi jas vietoje, mūsų parduotuvėje.
Jeigu Jums tiksliau reikia žinoti kada bus pristatyta prekė visada rekomenduojame susisiekti el. paštu [email protected] arba mūsų nurodomu telefono numeriu.

Klausimas: Jeigu užsisakysiu pristatymą į artimiausią pašto skyrių, ar man siuntinį pristatys į namus?
Atsakymas: Jeigu siuntimą pasirinkote į artimiausią pašto skyrių, tuomet Jums ir reikės prekę atsiimti iš ten, jos Jums į namus nepristatys.

Klausimas: Pristatymas per Omniva ar LPexpress paštomatus. Pristatymo informacijoje parašiau savo vardą, tačiau noriu, kad siuntinį atsiimtų kitas asmuo, ar galima?

Atsakymas: Taip, gali. Jums tereikia pasakyti tam asmeniui unikalų PIN kodą, kurį gausite į savo mobilųjį telefoną SMS žinute.

APIE MOKĖJIMO BŪDUS

Klausimas: Kodėl pas jus atsiskaityti galima tik bankiniu pavedimu, nėra PayPal, atsiskaitymo debetine ar kreditine kortele?
Atsakymas: Na tiesą sakant norime Jums pasiūlyti geriausią įmanomą kainą, o tai padaryti galime užsakymus priimdami tik bankiniais pavedimais ar surinkdame mokėjimus per Paysera mokėjimo sistemą. Galime nesunkiai integruoti ir visas kitas sistemas, tačiau prekių kainos gali kilti iki 5%, dėl papildomų mokesčių. Klientai geriausiu atveju sutaupys 1 minutę savo laiko, todėl paskaičiavome, kad kolkas neverta integruoti papildomų mokėjimo sistemų.

Klausimas: Kokia yra Jūsų elektroninės parduotuvės Juridinė forma?
Atsakymas: El. parduotuvę juridinis asmuo MB Savelita, registruota  Lietuvos registrų centre 2014 m.